Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs vil aldrig kontakte dig via e-mail, telefon eller sms og bede dig om at udlevere personlige oplysninger eller identificere dig med MitID. Hvis du modtager en sms eller en opringning, kan du kontakte vores kundeservice.
Læs om integritet og sikkerhedHvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
Oftest benyttede guides
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvad er onlinebanken?
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
Mine afgifter
Mine ansøgninger
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Kan jeg ansøge om lån/kredit, hvis jeg er bosat i udlandet?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Hvordan udfylder jeg en fuldmagt til indfrielse af mine lån?
Mine fakturaer
- Hvornår skal jeg betale første gang?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg på mit kontantlån?
- Hvor kan jeg finde min faktura?
- Hvornår modtager jeg min regning?
- Hvor kan jeg se, at jeg har betalt?
Mine forsikringer
- Hvad dækker en Tryghedsforsikring?
- Hvordan gør jeg brug af min Tryghedsforsikring?
- Hvad gør jeg, hvis jeg skal gøre brug af min rejseforsikring?
- Hvad koster en Tryghedsforsikring?
- Hvad dækker Resurs kort rejseforsikring?
Mine kort
- Hvordan spærrer jeg mit kort?
- Hvordan aktiverer jeg mit Resurs kort?
- Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre min pinkode?
- Hvordan bruger jeg Apple Pay?
- Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min pinkode?
Mine lån
- Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?
- Koster det noget at indfri mit lån før tid?
- Kan jeg få en betalingsfri måned?
- Kan jeg forhøje mit kontantlån?
- Hvor hurtigt får jeg udbetalt kontantlånet til min konto?
Onlinebanken
Øvrigt
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan indberetter jeg mine renteudgifter til SKAT?
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
- Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
- Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.