Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs vil aldrig kontakte dig via e-mail, telefon eller sms og bede dig om at udlevere personlige oplysninger eller identificere dig med MitID. Hvis du modtager en sms eller en opringning, kan du kontakte vores kundeservice.
Læs om integritet og sikkerhedHvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Oftest benyttede guides
- Mine ansøgninger
Ofte stillede spørgsmål i "Mine ansøgninger"
- Hvornår får jeg svar på min ansøgning?
- Kan jeg ansøge om lån/kredit, hvis jeg er bosat i udlandet?
- Hvordan ansøger jeg om et kontantlån?
- Vil jeg få svært ved at låne penge i Resurs, hvis jeg tidligere har misligholdt en betalingsaftale med jer?
- Hvordan udfylder jeg en fuldmagt til indfrielse af mine lån?
- Hvornår er lånet/kreditten bindende?
- Hvordan ansøger jeg om et Resurs kort?
- Kan jeg sammenlægge alle mine lån og kreditter?
- Hvordan ansøger jeg om en kredit hos en af jeres forhandlere?
- Guide til at finde registerindsigt
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.