Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs vil aldrig kontakte dig via e-mail, telefon eller sms og bede dig om at udlevere personlige oplysninger eller identificere dig med MitID. Hvis du modtager en sms eller en opringning, kan du kontakte vores kundeservice.
Læs om integritet og sikkerhedHvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
Hvordan tilmelder jeg Betalingsservice?
Du kan logge på eller på onlinebanken eller resurs appen for at se din faktura. Her vil du finde de oplysninger, du skal benytte for at tilmelde Betalingsservice.
Det er ikke muligt, at tilmelde sit Resurs kort til Betalingsservice.
Lignende spørgsmål
- Jeg er flyttet og har derfor fået ny adresse. Skal jeg meddele Resurs om min flytning?
- Hvordan indberetter jeg mine renteudgifter til SKAT?
- Jeg har nu indfriet lånet. Kan jeg få en bekræftelse på dette?
- Jeg har en konto i Resurs, men jeg kan ikke se, at I har indberettet renter til SKAT. Hvordan kan det være?
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.