Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs vil aldrig kontakte dig via e-mail, telefon eller sms og bede dig om at udlevere personlige oplysninger eller identificere dig med MitID. Hvis du modtager en sms eller en opringning, kan du kontakte vores kundeservice.
Læs om integritet og sikkerhedHvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Hvordan ændrer jeg indstillingerne på mit Resurs kort?
Hvordan ændrer jeg indstillingerne på mit Resurs kort?
Som hovedkontoindehaver kan du håndtere indstillinger på alle kort, der er knyttet til din konto.
- Midlertidig deaktivering og herefter aktivering af kortet (Onlinebanken og Resurs appen)
- Sæt grænse for online shopping (Onlinebanken og Resurs appen)
- Sæt grænse for hæveautomater (Onlinebanken og Resurs appen)
- Sæt grænse for kontaktløse køb (Onlinebanken og Resurs appen)
- Sæt grænse for automatiske opdateringer (Onlinebanken)
- Begræns hvor i verden, kortet kan anvendes (Onlinebanken og Resurs appen)
- Begræns hvor meget dit kort kan bruges til online shopping, kontanthævninger og køb i butikker pr. uge, dag eller måned (Onlinebanken)
- Se PIN-kode (Onlinebanken og Resurs appen)
Lignende spørgsmål
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.