Vær opmærksom på bedrageriforsøg!
Resurs vil aldrig kontakte dig via e-mail, telefon eller sms og bede dig om at udlevere personlige oplysninger eller identificere dig med MitID. Hvis du modtager en sms eller en opringning, kan du kontakte vores kundeservice.
Læs om integritet og sikkerhedHvad har du brug for hjælp til?
- Start
- Kan jeg fortryde mit kontantlån, hvis jeg har fået pengene udbetalt?
Kan jeg fortryde mit kontantlån, hvis jeg har fået pengene udbetalt?
Hvis du har fået udbetalt pengene og ønsker at fortryde dit lån, skal du overføre det lånte beløb samt eventuelle påløbne renter og gebyrer tilbage til os.
Hvis du har fortrudt til lån indenfor de 14 dages fortrydelsesret, skal du kun overføre det lånte beløb.
Lignende spørgsmål
Kontakt os
Chat med Ask
Vores chatbot Ask er altid tilgængelig for at hjælpe dig med almindelige spørgsmål – hurtigt og nemt!
Chat med en sagsbehandler?
Chat direkte med en sagsbehandler i onlinebanken.
Chattens åbningstider:
Hverdage: 09–17
App og Onlinebanken
I vores app og på onlinebanken kan du nemt udføre majoriteten af dine ærinder. Du kan blandt andet:
- Håndtere dine fakturaer
- Se saldo og transaktioner
- Aktivere betalingsfri måned
- Foretage kortindstillinger
- Spærre kort
Log ind på onlinebanken eller download Resurs app.
iOS

Android

Blanketter og dokumenter
Her har vi samlet aktuelle dokumenter, blanketter og betingelser, så du nemt kan finde det, der gælder.
Til vores blanketterTelefon
Telefon: 39 13 16 00
Telefon åbningstider:
Hverdage: 09–17
Frokostlukket: 12–13
E-mail: mail@resurs.dk
Grundet beskyttelse af tavshedspligt og din sikkerhed besvarer vi ikke kontospecifikke spørgsmål via e-mail, men beder dig i stedet om at chatte eller ringe til os.