Kredit kan være en fordel
Vores filosofi handler om at skabe bedre balance i menneskers hverdagsøkonomi.
Før i tiden var det en omfattende og tidskrævende proces, at finansiere et køb for både dig og for butikspersonalet. Nu har du mulighed for at ansøge om delbetaling direkte i butikken fra din smartphone.
Digital ansøgning
Via en digital ansøgning kan du ansøge om kredit på stedet, enten via butikken eller ved hjælp af din smartphone. Købet kan herefter gennemføres hurtigt, enkelt og sikkert.
Ansøg om kredit direkte på mobilen
Nu kan du som kunde forberede din ansøgning, inden du går til kassen, enten i butikken eller derhjemme i ro og mag. Når du har skrevet under med MitID eller NemID, modtager du et 16-cifret kontonummer og en stregkode, som du skal vise butikspersonalet ved kassen.
Ansøg om kredit direkte i butikken
Vil du have hjælp til at ansøge om kredit direkte i en butik, skal du blot kontakte butikspersonalet, som vil hjælpe dig med alt det nødvendige. Ønsker du at gøre brug af kreditten, skal du verificere med MitID eller NemID.
Sådan fungerer det
- Kontakt butikspersonalet og hav din MitID eller NemID klar
- Butikspersonalet hjælper dig med ansøgningen
- Du verificerer med MitID eller NemID
- Herefter kan du foretage dit køb med det samme i butikken
Sådan viker det
Den kode, som skal indsendes, finder du i den respektive butik. Send en SMS med koden til 1980. Du modtager herefter en SMS med et link, der påbegynder ansøgningsprocessen.
Klik på linket, og du kommer frem til en ansøgningsformular.
Inden vi foretager en kreditvurdering, beder vi dig om at verificere dig med MitID eller NemID.
Når du har identificeret dig, foretages der en automatisk kreditvurdering. Ved godkendelse beder vi dig om at underskrive aftalen med MitID eller NemID ved at klikke på linket, som vises på skærmen.
Når du har skrevet under med MitID eller NemID, får du et 16-cifret kontonummer og en stregkode direkte på din smartphone. Kontonummeret og stregkoden skal anvendes til at fortage køb ved kassen.